miercuri, 3 martie 2010

he he...

01 "te ia pupaza si te-arunca"
02 "dracu s-o ia de clasa"
03 "cine m-a blestemat sa am clasa asta? Asta-i exact clasa care am visat-o eu...urat anul trecut"
04 "mai tu umbli cu mâţa vopsita ma...he he" (din cate stiu eu, expresia era cu "cioara vopsita")
05 "râzi tu râzi... da râzi albastru " :-??
06 "Unde ai facut tu scoala? la Cucuieta, ai? :> "
07 "mai scrie acolo, luate-ar pe sus sa te-nvarteasca"
08 "elevii astia iti mananca FICAŢII dom'le"
09 "Cu mana stanga sterge tabla...si cu dreapta indeasă-n cretă"
10 "Sa apara creta rosiatica"
11 "vezi poate iti dau acum un pantof in cap"
12 "Habar nu au astia de niste elemente elementare! "
13 "(celui de la tabla) baaaga viteza!" :>
14 "Asta-i periculoasa...tre sa stau departe de ea, nu-i asa? ha ha"
15 "o clasa de elevi care nu gandesc"
16 "al dracu de draci ce sunt"
17 "Si el nu intelege, magaru! La' ca te fac eu in tot felu! "
18 "Bai nebuno, tu esti nebuna?"
19 "V-arat eu voua...daca nu o sa-ti placa o sa vezi tu!"
20 "Bai tu esty tampit bai?...Iauite...alta tampita!"
21 "Taci si fă oral !"
22 "Uite! Copide domnu! Copide ca un nemernic...Vezi sa nu ratezi ceva!"
23 "Bine, bine! Jucati voi teatru, dar o sa jucati pe sarma!"
24 "Uite unde pune plusul...il pune jos, jos il pune. Parca-i la cimitir!
25 "Pac-Pac (Pam-Pam)"
26 "Iauite inamicu cum rade!"
27 "Ha-ha...uitati-va la el cat ii de fraier"
28 "Eu imi sparg creieru aici cu problema asta si el râde"
29 "Tampiti la cap....da' tampiti rau de tot"
30 "Spui numai trasnai! Ar trebui sa te duci la Bantu la emisiunea aia...Copii spun trasnai:> he he " (de fapt e vorba de emisiunea Copii spun lucruri trasnite a lui Virgil Iantu)

Un comentariu:

  1. mijto replici :))=))) ( da' n'as vrea sa fiu in locu vostru :)) ) in orice caz blogu e klumea :)) mi'a facut ziua mai buna :)) ( tocmai mi'am dat seama k profu meu d mate , p care il credeam cel mai tampit, nu'l intrece p al vostru :))

    RăspundețiȘtergere