duminică, 7 martie 2010

:D

01 "Uite saracu...a trecut Dunarea si Prutul si nu a gasit pe drum o scoala de talia lui...a trebuit sa vina aici la scoala mea"
02 (Suna un telefon) "Mai inchideti stilourile"
03 "Intrebarea asta e formulata in asa fel incat nu poti sa-i raspunzi, da-ti raspunde bunu’ simt.”
04 "Astia nu invata matematica nici de frica"
05 "Scrie, panarama ce esti!”
06 "Pentru asemenea elevi, nu am nota!”
07 “Al dracu’ individ"
08 "Nu am venit in clasa ca sa ma terorizezi tu.”
09 "Eu vorbesc cu peretii in aceasta clasa de analfabeti.”
10 “Copie ca o maimuta.”
11 "Asta ti-i valoarea."
12 "Iti dau nota 2, media 2.”
13 "– Pregatiti-va de lucrare!"- Cand? " - In fiiieeecare zi!!!”
14 "Construieste cu rigla si compasu’, nu cu ochiometru’!"
15 "Asta nu-i egalitatea mediilor, asta-i egalitatea ta. Public-o si-ti pun 2.”
16 "De zis, am facut-o"
17 "Ma corecteaza gramatical… si logic, ei sunt dati dracului!"
18 "Am sa te trezesc la realitate cu un 2"
19 "Tu tot aiuritica ai ramas"
20 "Lasa ca iti iei tu papara baiete!"
21 "Bai tu de aicia care nu pricepi nimic."
22 "Daca nu termini mai repede iti cade steagul si te trimit la loc"
23 "Iote ce prost zice...contrazice teoremele"
24 "Lucreaza cu fata aia si taci! "
25 "Clasa de neterminati"
26 "Bai ce-ai ma? Esti din padure?
27 "Ce te uiti asa la mine? Is frumos, nu-i asa?
28 "Al dracului elev...cum de-a nimerit la mine aicia?"
29 "Sterge tabloaica!!"
30 "Adu ma un bat sa il altoiesc"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu