miercuri, 3 martie 2010

o noua zi... :)

01 "Bai tu esti prost? A, da stai, ca ai dreptate ! Da tot prost esti !"
02 "Las' ca te articulez eu in numele matematicii"
03 "Eu pan' la urma am sa insir o serie de 2 :>:> "
04 "Elevii astia nu gandesc nici cat o ceapa degerata...nici cat o curca chioara"
05 "Saptamana viitoare v-am busit lucrarea"
06 "Zâi tare! Sa auda si becul ala din tavan"
07 "Esti analfabeta ma...du' si te plimba! Cum ai avut ma curaju sa vii la Lva ma?"
08 "Pe asta ar trebui sa il facem pachet si sa il trimitem inapoi peste Dunare ... de unde a venit"
09 "(unei fete) Ma tu vrei ceva! Tu sigur vrei ceva! Ia gandeste-te mai bine :) "
10 "Da ecuatia aia ce are? Gandaci?"
11 "Astia invata cu piciorul stang!!!!"
12 "Astia nu inteleg nimic! E ca si cum ai vrea sa scoti apa din pitra seaca"
13 "Astia care nu judeca nu-s sresati dom'le! Niste nesimtiti"
14 "Luav-ar naiba sa va inteleaga! "
15 "Treci si inlocuieste, panaramo! Bai drace...inlocuiesteee!"
16 "Scrie frumos ca pun mana pe bat"
17 "Cre ca am sa chem televiziunea"
18 "Mai parca-i la desene animate dracu asta! "
19 "Care zero ma? Arata-mi si mie! Tu esti un ZERO ma! "
20 "Va usuc! Da, da...va usuc! "
21 "Cum il cheama pe asta? Arvinte? "(macar de ar exista numele asta )
22 " Voi ati venit la LVA sa imi murdariti mie liceul? Voi n-ar trebui nici sa mirositi liceul asta! "
23 "Du-te bai de-aicia! Du-te invartinu-te"
24 "Razi tu razi...da razi ca un prost!"
25 "Ei crede ca se joaca cu mine"
26 "Si daca nu iti place, sa imi zici mie cuţu "
27 "O sa te fac eu sa inveti pana transpiri"
28 "zboaaaară la tabla!"
29 "Ti-i greu capu ai? Ii plin cu gunoaie, de aia! "
30 "Lasa ca te trezesti tu cu un 2 de la subsemnatu' "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu