marți, 16 martie 2010

"Ai venit sa ma omori?" DA "Atunci ai un 2! "

01 Nu puteti sa imi puneti 8? "Nu pot... am o jena!" (unde? )
02 "X nu are nici o nota... Lasa ca o mai las, poate o las si la vara!"
03 "Atat trebuia sa inveti! O inegalitate, doua, in toata viata ta de om nebun!"
04 "Fa radicalul lung! Ca-i lung, ii lung cat popa!"
05 "Ce cautati la Alecsandri? Ziua de ieri? Ziua de alaltaieri? De anu trecut?"
06 "N-a putut sa se duca acolo in Moldova...vine aici la mine...e periculos el!"
07 "Unde ai facut scoala? La pechea?"
08 "De ce ai venit aicia la mine? Ai venit sa ma omori? " Da! "Atunci ai un 2!"
09 "Asta-i clasa cea vestita! Vinde-o pe 2 bani!"
10 "Sa fii sanatoasa!" Dar sunt sanatoasa! "Lasa ca iti demonstrez eu sanatatea ta!"
11 "In capul vostru este un zero... un zero taiat in 7 "
12 "he he... razi si tu... da eu iti pun 2"
13 "Asta stie carte de te doare capu!"
14 "Cauta in caseta aia de aici (adica din cap) sa vezi care celula se potriveste!"
15 "Rahat...era sa zic eu ceva"
16 "Distruuuge numitorii! "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu